نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تفاوت کابل پچ کورد patch cord با کابل شبکه

تفاوت پچ‌ کورد با کابل شبکه از مسائلی می‌باشد که بیشتر اوقات ذهن بسیاری از کاربران و مشتریان را مشغول می‌کند. استفاده از تجهیزات شبکه در زندگی روزمره بسیاری از ما قرار داشته ولی اغلب مردم وقتی صحبت از کابل شبکه در مقابل پچ‌ کورد شبکه می‌شود گیج می‌شوند. اما نگران نباشید، زیرا  تمرکز این مقاله بر تفاوت کابل شبکه در مقابل پچ کورد شبکه خواهد بود.

یک  پچ کورد شبکه patch cord با کابل‌های‌ موجود در یک کابل‌کشی  ساختار یافته استاندارد از نظر انعطاف پذیری و‌ راحتی کار و معمولا طول تفاوت دارد. هم‌چنین کابل استاندارد مسی یک کابل واحد جامد است که روکش شده است اما  پچ کورد شبکه رشته ای از سیم های نازک مسی است. بنابراین میرایی یا افت سیگنال در پچ‌ کورد شبکه بیشتر از کابل جامد است بوده و به همین دلیل معمولا در طول‌های کوتاه‌تری یافت می شوند.

پچ کورد شبکه

استفاده از پچ کورد بسیار راحت‌تر بوده و با استفاده از آن می‌توان رایانه را به هاب شبکه، روتر یا سوئیچ اترنت متصل کند، که برای ساخت شبکه‌های رایانه خانگی بسیار مفید و آسان بوده و نیازی به سوکت زنی نخواهد داشت.

کاربرد کابل شبکه

کابل شبکه در کلی‌ترین تعریف خود اشاره به هر نوع کابلی دارد که وظیفه مخابره اطلاعات را در شبکه‌های گوناگون به عهده دارد. اما جالب است بدانید بیشتر افرادی که از کابل شبکه صحبت می‌کنند و بیشتر محصولاتی که به عنوان کابل شبکه شناخته می‌شوند هر دو اشاره به کابل شبکه اترنت دارند.

اترنت نوعی پروتکل است که نحوه ارتباط و پردازش اطلاعات را از طریق یک رسانه تعیین می‌کند. کابل شبکه اترنت شامل کابل فیبر نوری ، کابل های جفت تابیده یا کابل کواکسیال است. کابل شبکه مسی و کابل فیبر نوری دو نوع متداول کابل شبکه اترنت هستند. به طور کلی ، بین عموم کابل های شبکه اترنت به عنوان کابل های Cat5 ، Cat5e و Cat6  برای سهولت در نامگذاری شناخته می‌شوند.

بنابراین ، به طور خلاصه ، کابل شبکه هر نوع کابل برای انتقال اطلاعات در شبکه‌های متنوع است، در حالی که پچ کورد به عنوان زیرمجموعه ای از کابل شبکه اترنت با ویژگی منحصر به فرد طول کوتاه‌تر و وجود کانکتور در هر دو انتها می‌باشد.

همان‌طور که اشاره شد انواع مختلفی از کابل‌های شبکه وجود دارد که هر نوع دارای مشخصات و کاربردهای مختلفی است. به عنوان مثال، کابل فیبر نوری برای مسافت‌های طولانی یا برنامه‌هایی که به پهنای باند بالا یا انزوای الکتریکی نیاز دارند ، استفاده می‌شود. در حالی که از کابل‌های کراس آور اترنت در سیم‌کشی ساختمانها استفاده می شود.

کاربرد پچ کورد patch cord

پچ کورد شبکه نوعی کابل است که در هر دو انتهای آن کانکتور یا رابط دارد. این کانکتورها برای اتصال یک دستگاه یا پایانه به منبع تغذیه یا منبع سیگنال استفاده می شود. پچ‌ کورد فیبر نوری و پچ‌ کورد شبکه اترنت، مانند  پچ کورد cat6، شباهت بسیاری به کابل های شبکه اترنت دارند. با این وجود  پچ‌ کوردها اغلب در دفاتر اداری و در عین حال قفسه های الکتریکی مانند پچ پنل ها برای مسافت های کوتاه استفاده می شوند.

آیا تمام کابل های شبکه اترنت یکسان هستند؟

جواب همان‌‌‌‌‌ طور که پیش‌‌‌‌تر اشاره شد واضح می‌باشد. انواع مختلفی از کابل های اترنت وجود دارد، مانند کابل فیبر نوری، کابل کراس آور و کابل های مسی با CAT یا category های مختلف که هرکدام از این کابل ها دارای ساختارهای متفاوت برای شرایط متفاوت می‌باشند.

با وجود اینکه کابل CAT6 و CAT6A دارای کارایی بالاتری هستند، اما هنوز بسیاری از شبکه های محلی از کابل های شبکه CAT5E به دلیل مقرون به صرفه بودن استفاده می کنند. با این حال برای افرادی که سرعت بالاتر برایشان در اولویت قرار دارد، کابل CAT6 انتخاب بهتری خواهد بود.

آیا می توان از کابل پچ کورد و کابل شبکه اترنت به جای یکدیگر استفاده کرد؟

با این حال که تفاوت پچ‌ کورد و کابل شبکه در تفاوت و میزان انتقال سیگنال در مسافت طولانی است، جواب بله است. در اکثر مواقع کابل شبکه و کابل پچ کورد هم رده، عملکرد یکسانی خواهند داشت. زیرا هر دو از کانکتور های مشابهی استفاده می‌کنند‌‌. تنها تفاوت این است که باید در عمل سوکت زنی برای کابل شبکه مهارت داشته باشید.

خرید پچ کورد شبکه

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 20:45

 نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در راستای توزیع و پخش محصولات کمپانی سامسونگ، علاوه بر تأمین و عرضه‌ی مدل‌های گوناگون تلویزیون‌های سامسونگ، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را فراهم نموده است. در نمایندگی تلویزیون سامسونگ، امکان ترمیم، تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و ال‌ای‌دی فراهم شده است. مهندسان و کارشناسان نمایندگی سامسونگ با در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی و فنی پیشرفته، قادر هستند تا تمامی مشکلات و نواقص موجود در تلویزیون‌های سامسونگ را برطرف نمایند. کارشناسان این مرکز طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، عملکرد هر دستگاه و شیوه‌ی تعمیر منحصر به فرد ان را آموخته‌اند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون سامسونگ و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زمینه تعمیر و بازیابی دستگاه خود بهره‌ ببرید.

لازم به یادآوری است که به دلیل ساختار ویژه‌ی محصولات سامسونگ، تعمیر محصولات این شرکت توسط افراد مبتدی و ناکارآمد نه تنها مشکل اولیه‌ی دستگاه را رفع نخواهد کرد بلکه ممکن است با وارد کردن آسیب‌ها و صدمات جدی به دیگر بخش‌های دستگاه، افت دائمی عملکرد و یا از کار افتادگی کامل دستگاه به وجود آید. برای پیشگیری از اتفااقت این‌چنینی تعمیر هر یک از محصولات این شرکت را صرفاً به نمایندگی سامسونگ بسپارید. خدمات نمایندگی سامسونگ، به بهترین شکل، در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه می‌شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ در این مرکز به دلیل آشنایی با تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصولات قادر به رفع تمامی عیوب ایجاد شده در این دستگاه می‌باشند. بعلاوه کارشناسان این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با نوین‌ترین متدهای تعمیرات تلویزیون سامسونگ آشنایی داشته و می‌توانند هرگونه نقص و خرابی ایجاد شده در تلویزیون‌های سامسونگ را به تعمیر و بازیابی کنند.

آنچه که در این میان مکمل حضور کارشناسان گشته است وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم می سازد. مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- مجموعه ای فراهم آورده است که توانایی رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ را دارند.

نمایندگی سامسونگ و مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ

اگر شما نیز دارنده یکی از محصولات سامسونگ هستید کافی است تا در صورت افت عملکرد، یا بروز هرگونه نقص در بدنه و یا حتی خرابی بخشی از آن، با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان این مرکز در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید. کارشناسان ما از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود.

جهت ارتباط با نمایندگی سامسونگ می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان تعمیرات سامسونگ با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات، توانایی آن را دارند تا هریک از محصولات معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند. برخی از مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ در بخش زیر ارائه خواهند گشت.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی به آنها ارائه دهد. در این نمایندگی به راحتی می توانید مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات و تسهیلات را دریافت کنید. این خدمات و تسهیلات به گونه ای طراحی شده اند که تمام نیاز های کاربران در هر سطحی را تامین می کنند. در این نمایندگی از تعمیر تلویزیون سامسونگ تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه کارت گارانتی کیفیت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

بخش سرگرمی های خانگی

شرکت سامسونگ الکتریکز از سال ۱۹۶۹ آغاز به کار کرد که تولید غالب آن هم تلویزیون بود. نخستین تلویزیون سیاه و سفید ساخت این شرکت در سال ۱۹۷۰ وارد بازار شد.سامسونگی ها در دهه ۷۰ کسب و کار خود را گسترش دادند و حتی تا تولید محصولات پتروشیمی هم پیش رفتند. این شرکت همچنین در این زمان تولید محصولاتی چون ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و مایکروویو را هم آغاز کرد.در دهه ۱۹۹۰ سامسونگ تمرکز و توجه خود را بیش از گذشته بر دستگاه های الکترونیکی معطوف کرد. این شرکت شروع به تولید تلویزیون های رنگی، کامپیوترهای شخصی و ضبط صوت کرد. در همان زمان صادرات محصولات خود به کشورهای آمریکای شمالی را هم آغاز کرد.

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 18:50

5 روش موثر بازیابی اطلاعات در تبلت سامسونگ

اگر شما یا شخص دیگری به طور تصادفی بازنشانی به داده های کارخانه را در دستگاه تبلت سامسونگ خود انجام دهید، تمام داده های شما را در تعمیرات تبلت سامسونگ حذف می کند. چگونه می توانید فایل های خود را برگردانید؟ بدون شک بازیابی اطلاعات از پشتیبان بهترین گزینه برای شماست. با این حال، اگر نسخه پشتیبان ندارید، آیا راهی برای بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ دارید؟ شاید شما به دنبال راه حل های بازیابی هستید و در اینجا توقف می کنید. اگر چنین است شما در جای مناسبی هستید. ما 5 روش اثبات شده را برای کمک به بازیابی اطلاعات تبلت سامسونگ پس از تنظیم مجدد کارخانه فهرست کرده ایم. لطفا نگاهی بیندازید و روشی را بدون معطلی انتخاب کنید.

قسمت 1: نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ از طریق بازیابی فایل تبلت سامسونگ

این نرم افزار بازیابی فایل تبلت سامسونگ می تواند به طور موثر چندین داده تبلت سامسونگ را پس از تنظیم مجدد کارخانه بازیابی کند، از جمله مخاطبین، عکس ها، موسیقی، پیامک ها، گزارش تماس ها و موارد دیگر. علاوه بر بازنشانی کارخانه، می‌تواند در بسیاری از موارد مانند خطاهای سیستم عامل، خرابی سیستم، حملات ویروس، رمزهای عبور فراموش شده و موارد دیگر، اطلاعات را بازیابی کند. علاوه بر این، می‌تواند کارت‌های SD اندروید را هموار بازیابی کند.

نکات مهم این نرم افزار بازیابی اطلاعات

- به راحتی عکس ها، فیلم ها، اسناد، فایل های WhatsApp و موارد دیگر حذف شده را پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه در تبلت سامسونگ بازیابی کنید.

- پشتیبانی از بازیابی اطلاعات کارت SD تبلت سامسونگ، از جمله فیلم ها، آهنگ ها، کتاب ها و سایر فایل های رسانه ای.

- به شما امکان پیش نمایش فایل های گم شده و موجود در رابط را می دهد.

- از اطلاعات تبلت سامسونگ خود بدون دردسر در رایانه پشتیبان تهیه کنید.

- حالت اسکن عمیق را برای اسکن کامل فضای ذخیره سازی خود در تبلت سامسونگ با روت ارائه دهید.

علاوه بر این، نه تنها از تبلت سامسونگ، بلکه از سایر دستگاه های اندرویدی نیز پشتیبانی می کند. یعنی می‌توانید آن را روی Samsung Galaxy S21/S20/S10، Samsung Note 20/Note 10، Samsung Galaxy A7/Tab S7/Tab S7 FE/Tab A 8.4، Huawei Mate 40 Pro/Mate 40/Mate Xs/Mate استفاده کنید. 30 Pro/Mate 30، Sony، Google، Xiaomi، OnePlus، ZTE و موارد دیگر.

نحوه ی بازیابی اطلاعات

در اینجا نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه در Samsung Galaxy S5 از طریق این ابزار آورده شده است:

مرحله 1. Android Data Recovery را انتخاب کنید

پس از نصب نرم افزار بر روی رایانه خود، لطفاً آن را اجرا کرده و تب «Android Data Recovery» را در رابط انتخاب کنید.

مرحله 2. یک اتصال ایجاد کنید

- لطفاً تبلت سامسونگ خود را از طریق کابل داده به رایانه متصل کرده و گزینه «MTP» را انتخاب کنید. سپس حالت USB debugging را فعال کنید.

- پس از اتصال، می‌توانید انواع فایل‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی دکمه «بعدی» ضربه بزنید. سپس از شما می خواهد که یک برنامه روت را نصب کنید.

مرحله 3. داده های تبلت سامسونگ را بازیابی کنید

کمی صبر کنید زیرا نرم افزار انواع فایل های انتخاب شده را اسکن می کند. پس از آن می توانید فایل های مورد نظر را در رابط مشاهده و انتخاب کنید. در نهایت، آیکون «بازیابی» را بزنید تا فایل‌ها در رایانه شما ذخیره شوند.

قسمت 2: نحوه بازیابی اطلاعات در تبلت سامسونگ پس از تنظیم مجدد کارخانه با استفاده از Samsung Cloud

آیا می خواهید اطلاعات تبلت سامسونگ را پس از تنظیم مجدد کارخانه با Samsung Cloud بازیابی کنید؟ اگر به طور مرتب از فایل های تبلت سامسونگ خود در Samsung Cloud نسخه پشتیبان تهیه می کنید، می توانید به راحتی بازیابی اطلاعات را کامل کنید. به هر حال، لطفاً توجه داشته باشید که Samsung Cloud از 30 ژوئن 2021 از ویژگی Gallery Sync پشتیبانی نخواهد کرد.

راهنمای نحوه بازیابی اطلاعات تبلت سامسونگ پس از تنظیم مجدد کارخانه از طریق Samsung Cloud

مرحله 1. به تنظیمات بروید

لطفاً صفحه نمایش خود را روی تبلت سامسونگ بکشید و برنامه تنظیمات را باز کنید.

مرحله 2. به Samsung Cloud بروید

روی گزینه "Cloud and accounts" ضربه بزنید و Samsung Cloud را مشاهده خواهید کرد.

مرحله 3. بازیابی اطلاعات از Samsung Cloud

برای بازیابی اطلاعات پس از بازنشانی کارخانه، باید روی گزینه "Samsung Cloud" > "Back up and restore" > "Restore data" کلیک کنید. سپس داده های مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه "بازیابی" کلیک کنید تا فرآیند بازیابی آغاز شود.

قسمت 3: نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ از طریق حساب Google

اگر می‌خواهید پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه از طریق حساب Google خود، اطلاعات تبلت سامسونگ را بازیابی کنید، لطفاً مطمئن شوید که از اطلاعات تبلت سامسونگ خود در Google Drive خود نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید. بنابراین، می توانید وارد Google Drive شوید و از قبل بررسی کنید که آیا یک فایل پشتیبان از دستگاه تبلت سامسونگ شما وجود دارد یا خیر. علاوه بر این، دستگاه خود را به یک شبکه پایدار متصل کنید.

در اینجا نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد Samsung Galaxy S7 از طریق حساب Google خود آورده شده است:

مرحله 1. حساب Google خود را به دستگاه خود اضافه کنید

ابتدا لطفاً به تنظیمات هوشمند تبلت سامسونگ بروید و روی نماد «پشتیبان گیری و تنظیم مجدد» ضربه بزنید. سپس ویژگی «پشتیبان‌گیری از داده‌های من» را روشن کنید و روی گزینه «حساب پشتیبان» > «افزودن حساب» کلیک کنید تا وارد حساب Google خود شوید.

مرحله 2. بازیابی اطلاعات پشتیبان از Google Backup

برای بازیابی داده‌ها پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه در تبلت سامسونگ، می‌توانید حسابی را که هم‌اکنون تایپ کرده‌اید انتخاب کنید. سپس انواع فایل‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید، روشن کنید و نماد «اکنون همگام‌سازی» را بزنید. این فایل های پشتیبان را از طریق شبکه با تبلت سامسونگ شما همگام می کند.

قسمت 4: نحوه بازیابی اطلاعات از پشتیبان گیری سوئیچ هوشمند تبلت سامسونگ

تقریبا همه کاربران تبلت سامسونگ سوئیچ هوشمند تبلت سامسونگ را می شناسند. این یک ابزار مناسب برای پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات تبلت سامسونگ است. بنابراین، از شما برای بازیابی اطلاعات پشتیبان از رایانه خود به دستگاه تبلت سامسونگ پشتیبانی می کند. با این حال، اگر فایل های پشتیبان را حذف کنید، نمی توانید اطلاعات را بازیابی کنید. همچنین می تواند بدون هیچ تلاشی اطلاعات را از تبلت سامسونگ به تبلت سامسونگ منتقل کند.

آموزش نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه از طریق سوئیچ هوشمند تبلت سامسونگ

مرحله 1. Smart Switch را اجرا کنید

لطفاً نرم افزار را روی رایانه خود اجرا کنید و تلفن تبلت سامسونگ خود را با کابل USB به رایانه متصل کنید.

مرحله 2. انواع داده های خود را انتخاب کنید

روی نماد «بازیابی» > «داده‌های پشتیبان خود را انتخاب کنید» ضربه بزنید. سپس انواع داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی نماد "OK" کلیک کنید.

مرحله 3. بازیابی داده ها از پشتیبان گیری

در نهایت، روی دکمه "بازیابی اکنون" ضربه بزنید تا روند شروع شود. پس از اتمام، فایل های خود را در دستگاه تلفن همراه تبلت سامسونگ خود دوباره به دست خواهید آورد.

قسمت 5: نحوه بازیابی عکس ها پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ از طریق برنامه Gallery

نمی دانید چگونه می توان عکس های حذف شده را پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ بازیابی کرد؟ در واقع، یک راه ساده برای بازیابی عکس های شما وجود دارد. یک سطل بازیافت گالری در اکثر دستگاه های تلفن همراه تبلت سامسونگ برای ذخیره عکس های حذف شده به مدت 30 روز وجود دارد. اگر بازنشانی کارخانه، عکس‌های موجود در سطل بازیافت را پاک نکرده باشد، همچنان می‌توانید عکس‌های حذف شده خود را برگردانید.

در اینجا نحوه بازیابی عکس ها پس از تنظیم مجدد کارخانه در تعمیرات تبلت سامسونگ از طریق برنامه Gallery آورده شده است:

مرحله 1. برنامه گالری را راه اندازی کنید

برنامه را باز کنید و روی نماد "بیشتر" در بالا سمت راست کلیک کنید.

مرحله 2. به سطل بازیافت بروید

روی گزینه «تنظیمات» > «سطل بازیافت» ضربه بزنید و تصاویر حذف شده خود را روی صفحه نمایش خواهید دید.

مرحله 3. عکس ها را از سطل بازیافت بازیابی کنید

عکس‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی دکمه «بازیابی» در پایین کلیک کنید. سپس می توانید عکس های خود را در برنامه گالری مشاهده کنید.

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 19 تير 1401 ساعت: 20:07

جریان فوکو یا گردابی ترانس چیست؟
جنس هسته از آهن فرومغناطیس است، این ماده رسانای الکتریکی خوبی است و در هنگام تغییر شار مغناطیسی، هسته اتصال کوتاه شده و جریان الکتریکی موسوم به جریان گردابی در آن به وجود می آید. همان گونه که گفته شد، برای رفع این مشکل، هسته ی ترانسفورماتور را ورقه ورقه می سازند.
 

انواع و اقسام ترانس چیست؟


ترانس چیست و انواع آن کدام است؟ به منظور اهداف معین و مشخصی ترانسفورماتورها ساخته می شود، که کاربرد هر یک را مشخص می کند. ترانسفورماتورهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از:
 
ترانس تطبیق امپدانس
این نوع ترانس به دو منظور کاربرد دارد:
 
انتقال بیشترین توان برای امپدانس مقاومتی.
پیشگیری از انعکاس امواج ولتاژ و جریان در فضاهای موج بَر.
  کاربرد ترانسفورماتور در شبکه قدرت چییست
 
ترانس جریان
این نوع ترانس دست دوم، به منظور تست و نسبت گیری جریان و مقایسه ی گذر جریان از سیم پیچ اولیه خود و همچنین القای جریان در سیم پیچ ثانویه به کار می رود. به عبارتی در نقاطی که نیاز است جریان به دقت تحت نظر باشد از ترانسفورماتور جریان استفاده می شود. مطالعه مقاله مقاومت الکتریکی به زبان ساده را توصیه می کنیم.
 
ترانس ولتاژ
ترانسفورماتوری که دارای ولتاژ اولیه ی زیاد و ولتاژ ثانویه ی کم است و هدف آن، فراهم آوردن نمونه ی ولتاژ قدرت برای دستگاه های کنترل و اندازه گیری می باشد. این ترانسفورماتور باید بسیار دقیق عمل کرده و در ولتاژهای اصلی مدار، اعوجاج ایجاد نکند.
 
رآکتور اشباع
جهت کم کردن تلفات سوئیچینگ ترانزیستورهای قدرت موسوم به ZCS از رآکتور اشباع استفاده می شود. این دستگاه نوع خاصی است که هسته ی آن را با جریان DC عمداً اشباع می کنند تا خاصیت القایی آن به شدت کم شود.
 
ترانس هسته ی هوایی
برای از بین بردن مشکلاتی که ترانسفورماتور با هسته‌ی فرومغناطیس دارد، از قبیل پسماند شار مغناطیسی، تلفات جریان گردابی و تلفات هیسترزیس، می توان از ترانسفورماتور با هسته‌ی هوا استفاده کرد.
 
در این صورت برای مبدل های فرکانس بالا مانند کاربردهای رادیویی که نبودن نویز و اعوجاج از اهمیت بسیاری برخوردار است از این نوع ترانسفورماتور استفاده می شود.
 
ترانس تفاضلی متغیر خطی
ترانس تفاضلی متغیر خطی به منظور اندازه گیری جابه جایی خطی استفاده می شود. این ترانس به صورت استوانه و دارای سه عدد سیم پیچ است.
 
ترانس با اتصال مثلث باز (V-V) و ترانس Scott -T (اتصال اسکات)
در واقع این تقسیم بندی به انواع متداول ترانس با دوگونه اتصال سیم پیچ ها اشاره می کند.
 
اتوترانسفورماتور: این ترانسفورماتور تنها از یک سیم پیچ تشکیل شده است، دارای دوسر ورودی و خروجی و یک سر درمیان است.
 
مزیت های اتوترانسفورماتور به این صورت است که با نسبت دور بالای یک ترانسفورماتور، توان اتوترانسفورماتور بسیار بیشتر از یک ترانسفورماتور عادی است. در واقع از نظر توان می توان گفت که یک اتوترانسفورماتور، بسیار کوچک تر از ترانسفورماتوری با توان مشابه است. مطالعه مقاله اصطلاحات برق قدرت را پیشنهاد می کنیم.
 

منظور از سه فاز بودن ترانس چیست؟


ترانسفورماتور سه فاز به دو نوع تقسیم می شوند:
 
سه پارچه: این نوع ترانسفورماتور از سه ترانسفورماتور تک فاز تشکیل می شود.
سه فاز سه پارچه: این ترانسفورماتور از یک هسته مشترک تشکیل شده است.
جایگاه روغن در ترانس چیست؟
روغن در ترانسفورماتور نقش حیاتی دارد.
روغن بایستی عایق باشد.
روغن موجب تبادل حرارت می شود.

خرید ترانس دست دوم
نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 190 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 18:09

جریان فوکو یا گردابی ترانس چیست؟
جنس هسته از آهن فرومغناطیس است، این ماده رسانای الکتریکی خوبی است و در هنگام تغییر شار مغناطیسی، هسته اتصال کوتاه شده و جریان الکتریکی موسوم به جریان گردابی در آن به وجود می آید. همان گونه که گفته شد، برای رفع این مشکل، هسته ی ترانسفورماتور را ورقه ورقه می سازند.
 

انواع و اقسام ترانس چیست؟


ترانس چیست و انواع آن کدام است؟ به منظور اهداف معین و مشخصی ترانسفورماتورها ساخته می شود، که کاربرد هر یک را مشخص می کند. ترانسفورماتورهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از:
 
ترانس تطبیق امپدانس
این نوع ترانس به دو منظور کاربرد دارد:
 
انتقال بیشترین توان برای امپدانس مقاومتی.
پیشگیری از انعکاس امواج ولتاژ و جریان در فضاهای موج بَر.
  کاربرد ترانسفورماتور در شبکه قدرت چییست
 
ترانس جریان
این نوع ترانس دست دوم، به منظور تست و نسبت گیری جریان و مقایسه ی گذر جریان از سیم پیچ اولیه خود و همچنین القای جریان در سیم پیچ ثانویه به کار می رود. به عبارتی در نقاطی که نیاز است جریان به دقت تحت نظر باشد از ترانسفورماتور جریان استفاده می شود. مطالعه مقاله مقاومت الکتریکی به زبان ساده را توصیه می کنیم.
 
ترانس ولتاژ
ترانسفورماتوری که دارای ولتاژ اولیه ی زیاد و ولتاژ ثانویه ی کم است و هدف آن، فراهم آوردن نمونه ی ولتاژ قدرت برای دستگاه های کنترل و اندازه گیری می باشد. این ترانسفورماتور باید بسیار دقیق عمل کرده و در ولتاژهای اصلی مدار، اعوجاج ایجاد نکند.
 
رآکتور اشباع
جهت کم کردن تلفات سوئیچینگ ترانزیستورهای قدرت موسوم به ZCS از رآکتور اشباع استفاده می شود. این دستگاه نوع خاصی است که هسته ی آن را با جریان DC عمداً اشباع می کنند تا خاصیت القایی آن به شدت کم شود.
 
ترانس هسته ی هوایی
برای از بین بردن مشکلاتی که ترانسفورماتور با هسته‌ی فرومغناطیس دارد، از قبیل پسماند شار مغناطیسی، تلفات جریان گردابی و تلفات هیسترزیس، می توان از ترانسفورماتور با هسته‌ی هوا استفاده کرد.
 
در این صورت برای مبدل های فرکانس بالا مانند کاربردهای رادیویی که نبودن نویز و اعوجاج از اهمیت بسیاری برخوردار است از این نوع ترانسفورماتور استفاده می شود.
 
ترانس تفاضلی متغیر خطی
ترانس تفاضلی متغیر خطی به منظور اندازه گیری جابه جایی خطی استفاده می شود. این ترانس به صورت استوانه و دارای سه عدد سیم پیچ است.
 
ترانس با اتصال مثلث باز (V-V) و ترانس Scott -T (اتصال اسکات)
در واقع این تقسیم بندی به انواع متداول ترانس با دوگونه اتصال سیم پیچ ها اشاره می کند.
 
اتوترانسفورماتور: این ترانسفورماتور تنها از یک سیم پیچ تشکیل شده است، دارای دوسر ورودی و خروجی و یک سر درمیان است.
 
مزیت های اتوترانسفورماتور به این صورت است که با نسبت دور بالای یک ترانسفورماتور، توان اتوترانسفورماتور بسیار بیشتر از یک ترانسفورماتور عادی است. در واقع از نظر توان می توان گفت که یک اتوترانسفورماتور، بسیار کوچک تر از ترانسفورماتوری با توان مشابه است. مطالعه مقاله اصطلاحات برق قدرت را پیشنهاد می کنیم.
 

منظور از سه فاز بودن ترانس چیست؟


ترانسفورماتور سه فاز به دو نوع تقسیم می شوند:
 
سه پارچه: این نوع ترانسفورماتور از سه ترانسفورماتور تک فاز تشکیل می شود.
سه فاز سه پارچه: این ترانسفورماتور از یک هسته مشترک تشکیل شده است.
جایگاه روغن در ترانس چیست؟
روغن در ترانسفورماتور نقش حیاتی دارد.
روغن بایستی عایق باشد.
روغن موجب تبادل حرارت می شود.

خرید ترانس دست دوم
نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 158 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 18:09

سیم و کابل های نانوتیوب کربنی چیست؟
انسان در طول حیات نه چندان بلند مدت خود بر روی زمین (در مقایسه با عمر زمین شناسی زمین)، همواره بهطور خود خواسته یا نا خود آگاه، گام در راستای ویرانی زمین و منابع آن برداشته است. از تخریب ها و ویرانی هایی که جنگ ها به بار آورده و می آورند تا گازهای گلخانه ای و تخریب لایه محافظ و گرمایش زمین همه و همه مثال های بی پایانی هستند که ما انسان ها بر سر این کره خاکی با زیستن بر روی آن آورده ایم. امروزه ولی آگاهی و البته به لطف فن آوری و مدرنیته، توانایی ما، به جایی رسیده که تصمیم داریم تا می توانیم جلوی تخریب ها را با بهره گیری از تکنولوژی های مختلفی که حاضر به خدمت خود ساخته ایم، بگیریم. در متن زیر قصد داریم به نسل جدید سیم و کابل های نانو کربنی در همین راستا بپردازیم؛ همراه ما باشید :
 
طرح مسئله
همانطور که مستحضر هستید، یکی از مهم فن آوری های دهه ی اخیر که باعث تسهیل مصرف بسیاری از مواد کم کاربرد طبیعی و جایگزینی آن ها با مواد معدنی و آلی در خطر پایان یافتن شده است، فن آوری نانو (Nano Technology) می باشد که در واقع و توضیح صحیح و در عین حال عامیانه تر آن؛ استفاده از ماده در مقیاس اتمی، مولکولی و فوق مولکولی برای اهداف صنعتی است. در اینجا ما می خواهیم به فواید استفاده از ماده یا متریال کربن نانو تیوب (Carbon-NanoTube/CNT) و جایگزین نمودن آن با سیم و کابل معمولی پلاستیکی و غیره بپردازیم که از زمانی که دسترسی به CNT البته به صورت آزمایشگاهی و در دست محققان به قطعیت رسید، بر آنها این امر واضح شد که موقعیتی بسیار مناسب برای تولید سیم و کابل هایی با مواد و متریال جدید در دست است که موجب کاهش سطح سختی/ جرم یا حساسیت کمتر به فرسودگی خواهد بود.
 
نانو تیوب های کربنی (CNT) به علت خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی که دارند، بستر و موقعیت هایی مناسب در راستای ادغام یا یک پارچه سازی با در سیم و کابل ها برای انتقال داده ها و اطلاعات و رسانایی که باید را نیز فراهم آورده اند. این نانو تیوب‌ها در سینی کابل قرار میگیرند. در حال حاضر، تسمه ها، نوار ها و سیم های کربن نانو تیوب یا سی ان تی تبدیل به جایگزین هایی مناسب برای رسانا های فلزی، کابل های کواکسیال (Coaxial)، یو اس بی (USB) و همچنین انواع کابل شبکه (Etheet Cable) البته به صورت آزمایشی و غیر رسمی به نظر می آیند و تنها نیاز به بستر سازی برای استفاده عمومی از آنها نیاز است.
 

مصارف سیم و کابل نانو تیوب کربنی


البته CNT یا نانو تیوب های کربنی در برخی مصارف غیر عمومی مانند لایه کشی رسانا ی بیرونی یا خارجی کابل کواکسیال (که حالت بافت هم دارد)، ممکن است جهت دستیابی به مزیت هایی همچون کاهش جرم (وزن) کابل بر واحد طول آن (جرم/طول) که در برخی مواقع به پنجاه در صد هم می رسد، به عنوان جایگزین متریال اصلی استفاده شوند که این نیز می تواند بسیار قابل توجه باشد. مواد نانو تیوب حجیم دارای ویژگی های خاصی هستند که به نسبت رسانا های فلزی مزایایی مانند تحمل خمیدگی و پایداری محیطی (که اتفاقا نکته مورد نظر ما و دغدغه طبیعت نیز هست) نیز دارند.
 
البته در سیم و کابل های نانو کربنی، مقاومتی بیش از 200.000 دور چرخش بدون نیاز به افزایش مقاومت نیز مشاهده شده است. علاوه بر این، سیم های CNT در محیط فساد (1 مولار هیدروکلرواید) نیز پس از 80 روز هیچ افزایش مقاومتی در سطح نشان نداده و تغییر بسیار اندکی با دمای (<1% از 170–330 K) نشان داده اند که در مصرف، میتوان آن را به حساب نیاورد. این عملکرد نسبت تمام سیم های معمولی برتری محسوسی دارد و برای استفاده در این صنعت مناسب و کاملا نوین است. با این وجود، برای اینکه CNT ها به عنوان جایگزینی کامل برای فلزات عمل کنند، می بایست قابلیت رسانایی الکتریکی آنها بیش از اینها بهبود یابد. البته اخیراً ضریب هدایت سیم های CNT ساخته شده از طریق چگالش (متراکم شدن) و نا خالص سازی همزمان از 1.3 × 106 S/m فراتر رفته است. این سطح از رسانایی در نانو تیوب ها، رسانایی آنها را به مس (5.8 × 107 S/m) نزدیک ‌تر می‌ کند و با برخی از در برخی شرایط جرمی، نزدیک به با برخی فلزات (مانند طلا) رقابت می شوند.
 

مقایسه سیم و کابل معمولی و نانو

 
پیش روی های علمی مذکور در بکارگیری کربن نانو تیوب ها (مانند غنی سازی، ناخالص سازی، هم ترازی، متراکم سازی و …) نشان دهنده پیشرفت ما به سوی اهداف نهایی زیست محیطی مان هستند. اما به موازات تلاش ‌های انجام گرفته برای بهبود در انباشت رسانایی، ادغام CNT ها در ساختار هر کابل ‌و سیمی نیازمند توسعه قابل توجهی در زمینه حساسیت الکتریکی خواهد بود. روش های مختلفی برای تماس سیم و کابل های نانو تیوب حجیم با فلزات (در راستای تلفیق و احتمال بدست آوردن توانایی ذاتی آنها) در حال بررسی و پیشنهاد شدن هستند که به آنها روشی برای کاهش مقاومت تماس تلفیقی CNT-فلز ها از طریق آبکاری الکترولس هم باید اضافه کرد.
 
در انتها، باید برای جمع بندی گفت این نتایج، پیشرفت کربن نانو تیوب ها و سینی کابل در حرفه و تکنولوژی سیم و کابل را نشان می دهد که اگرچه برای محیط زیست و منابع طبیعی حیاتی و مفید است، اما نانو رسانا ها می توانند تبدیل به فن آوری های مخربی در بخش طراحی ظاهری این حرفه، یعنی سیم و کابل کشی نیز بشوند.
نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 16:41

نمایندگی سامسونگ
به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید یا به دنبال تعمیر آن؟ اگر دوست دارید یکی از مدل‌های گوشی سامسونگ را خریداری کنید یا اینکه به دنبال مرکز معتبر و متخصصی برای تعمیر موبایل سامسونگ هستید، ما به شما نمایندگی موبایل سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم.
 
نمایندگی موبایل سامسونگ در کنار ارائه خدمات فروش انواع مدل‌های موبایل سامسونگ، خدمات پس از فروش این دستگاه شامل: گارانتی، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری را به کاربران ارائه می‌دهد. به گونه‌ای که کارشناسان این مرکز با در نظر گرفتن بودجه و نیاز مشتریان ّنمخود بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ را به آن‌ها معرفی کرده و تمامی مشاوره‌های لازم را به رایگان به آن‌ها ارائه می‌دهند.
 
از طرفی تکنسین‌های نمایندگی سامسونگ با عیب‌یابی این دستگاه مشکل اصلی آن را که یا نرم‌افزاری است یا سخت‌افزاری تشخیص داده و با سرعت و دقت بالایی آن را برطرف می‌کنند. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با خدمات ویژه نمایندگی فروش و تعمیرات موبایل سامسونگ آشنا شوید.
 

نمایندگی سامسونگ در تهران


خوشبختانه نمایندگی موبایل سامسونگ از شعبه‌های متعددی در تهران برخوردار است که خدمات فروش و تعمیرات انواع مدل‌های موبایل سامسونگ را به کاربران ارائه می‌دهند. شعبه‌های نمایندگی سامسونگ در تهران در مناطق:
 
ستارخان، سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر قرار دارند؛ بنابراین کاربران تهرانی موبایل سامسونگ درصورتی که تصمیم داشتند از خدمات ویژه نمایندگی سامسونگ استفاده کنند، می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی سامسونگ نسبت به محل سکونت خود مراجعه کنند.
 
نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج
شعبه‌های نمایندگی موبایل سامسونگ تنها به کلان‌شهر تهران محدود نمی‌شوند بلکه این مرکز در کلان‌شهر کرج، منطقه شاهین ویلا نیز شعبه دارد؛ بنابراین کاربران کرجی نیز می‌توانند برای استفاده از خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی موبایل‌ سامسونگ به صورت حضوری به نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج مراجعه کنند.
 
نمایندگی موبایل سامسونگ از دو بخش بسیار بزرگ شامل فروش و تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ تشکیل شده است که کارشناسان بخش فروش موبایل سامسونگ، ضمن مشاوره و راهنمایی دقیق کاربران جدیدترین و بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در بخش تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ نیز تکنسین‌های حرفه‌ای حضور دارند که خدمات عیب‌یابی و تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سامسونگ را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.
 
 

نمایندگی سامسونگ در شهرستان‌ها


خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ تنها شامل حال کاربران کرجی و تهرانی موبایل سامسونگ نمی‌شود. کاربران شهرستانی هم می‌توانند به راحتی از خدمات این مرکز استفاده کنند اما چگونه؟ اگر در شهرستان ساکن هستید و با مشکلی در گوشی خود مواجه شده‌اید برای اینکه بتوانید از خدمات عیب‌یابی و نمایندگی تعمیرات سامسونگ استفاده کنید باید موبایل خود را به شعبه مرکزی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران ارسال کنید.
 
در واقع یکی از مهم‌ترین خدمات این مرکز در شهرستان‌ها، دریافت موبایل‌های معیوب شده کاربران و تعمیر آن‌ها است. به گونه‌ای که کارشناسان گوشی معیوب شده را تحویل گرفته، آن را مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌دهند و این دستگاه را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی به آدرس مورد نظر کاربر در شهرستان ارسال می‌کنند.
 
خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ
نمایندگی گوشی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیر، بهسازی، فروش، ترمیم، بازیابی اطلاعات، تعویض قطعات و … است. متقاضیان هر یک از سرویس های مذکور می توانند پس از حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات تخصصی مورد نظر خود را دریافت نمایند. نمایندگی گوشی سامسونگ با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد.
 
خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات این مرکز، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد. تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل سامسونگ، بازیابی و ریکاوری اطلاعات گوشی سامسونگ، تعویض باتری معیوب و از کار افتاده کلیه برندهای موبایل، تعویض گلس و صفحه نمایش گوشی سامسونگ، تعمیرات تاچ انواع گوشی سامسونگ و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است.
 
تعمیر برد موبایل سامسونگ
یکی از اقداماتی که در نمایندگی موبایل سامسونگ و با هدف رفع مشکلات این دستگاه انجام می شود، تعمیر برد است. برد یک قطعه تعیین کننده و مهم در انواع محصولات الکترونیکی است که در گوشی های هوشمند نیز تعبیه شده است. این قطعه، درست مثل مادربرد در کامپیوتر، به نوعی کنترل کننده سایر قطعات گوشی است. بخش های مختلفی همچون پردازنده، رم و … روی برد قرار دارند و توسط آن هدایت و کنترل می شوند.
 
بنابراین بیراه نیست اگر بگوییم خرابی برد یا سوختن آن، می تواند گوشی را به طور کلی از کار بیندازد. تعدادی مقاومت، خازن، سیم پیچ و ترانزیستور در این قطعه وجود دارند که فرایند تعمیر برد موبایل سامسونگ ، روی تعمیر و تعویض آنها متمرکز می شود. چنانچه با تعویض این بخش ها برد با حالت عادی باز گردد، تعمیرات موبایل Samsung به پایان خواهد رسید. اما گاهی، به ویژه وقتی برد می سوزد، تعمیر این قطعه عملا امکان پذیر نبوده و چاره ای جز تعویض آن باقی نخواهد ماند. تعویض برد هزینه بالایی دارد و بهتر است تا حد امکان از آسیب دیدگی این قطعه جلوگیری کنید.
 
نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 141 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 17:17

برای انتخاب لباس مجلسی زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

لباس مجلسی


لباس مجلسی زنانه لباسی شیک، مجلل، و مناسب برای مراسمات رسمی و نیمه رسمی میباشد. اما درواقع لباس مجلسی معمولا لباسی است که بلندی آن تا روی زانو است و در مهمانی رسمی شبانه آنرا میپوشند. البته مدل های مختلفی از این لباسها وجود دارد و این مقاله سعی دارد ویژگی پرطرفدارترین مدل ها را معرفی کند. اما در ابتدا بیایید نگاهی به باید و نبایدهای زمان پوشیدن لباس مجلسی بیاندازید.
 
نکاتی که باید به خاطر داشته باشید
 
کفش پاشنه بلند بپوشید. کفش های بدون پاشنه نپوشید، مگر اینکه کلا چاره دیگری نداشته باشید.
اندازه مناسب پیراهن را انتخاب کنید. پیراهن های مجلسی بلند برای مراسمات رسمی، پیراهن هایی که کوتاهی شان تا روی زانو یا کمی کوتاه ترند برای مراسمات نیمه رسمی، و پیراهن های تا روی زانو و بلندتر برای مراسمات خودمانی مناسب هستند.
جوراب شلواری بپوشید. جوراب شلواری های رنگ پا یا مشکی بدن نما هم برای مراسمات، مناسب هستند.
هم کفش جلو باز و هم کفش جلو بسته برای مراسمات رسمی یا غیررسمی، مناسب هستند. اگر کفشتان جلوباز است، جوراب شلواری بدون درز بپوشید.
دامن یا کت و شلوار نپوشید (مگر اینکه به مهمانی خودمانی یا نیمه رسمی دعوت شده باشید).
مقاله انواع جوراب زنانه و نحوه پوشیدن آنها را بخوانید.
 
سوالات متداول
چه اندازه آستینی برای لباس های مجلسی زنانه مناسب هستند؟
قانون کلی برای اندازه مناسب آستین وجود ندارد، بنابراین مدلی که راحتی بیشتری در آن دارید را بپوشید.
 
آیا باید کت یا مانتو به همراه داشته باشم؟
اگر مهمانی دیروقت تمام میشود، از روی احتیاط کت به همراه داشته باشید اما به همراه داشتن لباس های مجلسی ساده ای مثل شنل یا کت رسمی سبک هم خوب است. اگر سردتان نشود، بیشتر از مهمانی لذت خواهید برد. برای اجاره لباس مجلسی با ما در ارتباط باشید.
 
چه گردنبندی بیشتر به یقه ی لباسم می آید؟
با لباس های یقه هفتی، گردنبندهای بلندتر با یک پلاک ساده بیاندازید که پرجلوه باشد و تأثیرش از بین نرود. با پیراهن های مجلسی یقه گرد، زنجیرهای سی سانتی یا کوتاه تر با یک آویز زینتی و زیبا بیاندازید که تأثیرگذار باشد.
 

انواع مدل آستین لباس مجلسی

 
 
آستین فانوسی
از قسمت بازو گشاد میشود، اما در قسمت مچ دست تنگ میشود تا به راحتی دستتان را حرکت دهید و در عین حال مراقب آستین لباس مجلسیتان هم باشید.
 
آستین لبه شیپوری
مدل این آستین به گونه ای است که از قسمت بازو گشاد میشود و انتهایش به شکل شیپوری بزرگ درمی آید.
 
آستین کَپ یا کلاهی
این مدل نوعی از آستین است که فقط قسمت بالای کتف را میپوشاند.
 
آستین گشاد و آویخته
قسمت بالای آستین گشاد است، اما به تدریج تنگ میشود تا اینکه در قسمت مچ کاملا تنگ و چسبان شود.
 
آستین چسبان
این آستین ها از ابتدا تا انتها، کاملا چسبان هستند و هیچ فضای آزادی ندارند.
 
 
 
آستین ژولیت
آستین های ژولیت اکثرا در قسمت بازو گشاد هستند، اما در قسمت کتف، روی پارچه پف دارند.
 
آستین سه ربع
بلندی آستین های سه ربع تا زیر آرنج است و اغلب هم تاحدی تنگ هستند.
 
آستین کلوش
این آستین ها کاملا در قسمت پائین گشاد هستند و گاهی اوقات برای گشادتر به نظر رسیدن، قسمت بالای آستین را پف میدهند.
 
 

چه مدل آستینی برای شما مناسب است؟


اگر بازوی خوش فرم و جذابی دارید، شاید بخواهید آنها را بهتر نشان داده و به رخ دیگران بکشید، با پوشیدن آستین های کپ، پوستتان را نشان دهید و با پوشیدن آستین های چسبان، فرم بازوهایتان را نشان دهید. اگر بازوهایتان لاغرتر از آن چیزی است که میخواستید، میتوانید با پوشیدن آستین های کلوش، فانوسی، یا آستین گشاد و آویخته، جذابیت بیشتری به دستتان بدهید.
 
آیا از آنچه که میخواستید بازوهایتان کمی چاق تر است؟ آستین های لبه شیپوری و ژولیت، انتخاب بهتری برایتان هستند. آستین ژولیت با پفی که روی کتف دارد، توجه از روی قسمت های دیگر بازویتان که نمیخواهید دیده شود را برمیدارد. همچنین درمقایسه، بخش شیپور آستین لبه شیپوری، بقیه ی قسمت های بازویتان را کوچکتر نشان میدهد.
 
لباس مجلسی مناسب فرم اندام شما
لباسی جذاب، مجلل و شیک است. شما این سوال را میپرسید که آیا این لباس مجلسی به من می آید؟
 
سوال خوبی است. قبل از خریدن لباس مجلسی زنانه ای که همیشه میخواستید آنرا داشته باشید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. بنابراین همه ی ما نمیتوانیم همان هیکل بی نقصی که این روزها مدل های روی صفحات اکثر مجلات به خود اختصاص داده اند را داشته باشیم، اما آیا دلیلی وجود دارد که نخواهید به خوبی هایتان نگاه کنید؟
 
 البته که نه! با دستچین چند نکته و حیله میتوانید بر نکات مثبتتان تأکید کنید و نکات منفی تان را کم اهمیت جلوه دهید.
 

تشخیص نوع فرم بدنتان

 
مهمترین عامل، انتخاب لباس مجلسی زنانه مناسب فرم اندامتان میباشد. اگرچه اکثر افراد میتوانند ویژگی هایی که در بیشتر از یک دسته قرار میگیرند را داشته باشند، اما نوعی لباس مجلسی را انتخاب کنید که به طورکلی شما را به بهترین نحو نشان دهد.
 
ویژگی اندام گلابی مانند
چه ویژگی هایی دارد؟
لاغر/ بالاتنه لاغر- سینه های کوچکتر- باسن و ران ها بزرگتر از بالاتنه.
 
دنبال چه لباسی بگردید:
دامن های فون دار یا پیراهن های دارای خط کمر مدل امپراتوری بگیرید. این لباس ها به شما کمک میکنند تا توجه از روی پائین تنه بدنتان برداشته شود و هیکلتان متناسب تر به نظر برسد.
پیراهن های دورنگه که قسمت بالاتنه رنگ روشنترو قسمت پائین تنه تیره رنگ دارند، بالاتنه تان را بهترو برجسته تر نشان میدهند.
پف روی شانه ی لباس، میان بالاتنه و پائین تنه، توازن ایجاد میکند.
ویژگی اندام معمولی
چه ویژگی هایی دارد؟
سینه و باسن کوچک- کمی قوس کمر- پاهای لاغر و کشیده.
 
دنبال چه لباسی بگردید:
پیراهنی با چند لایه پارچه که روی هم جمع شده اند بخرید.
پیراهن با بالاتنه شنل دار و دامنی آویخته انتخاب کنید که کمرتان را برجسته تر نشان دهد.
کت و شلوار مهمانی یا کت پپلیوم بخرید.

شیک استایل
نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 13:05

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :